در حال بارگذاری ...
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است

    بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است ، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفا می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند .  

    سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند .  

    این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران است و در نسخه فعلی ، تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی ، غیرمسکونی ، مالکیت حقیقی ، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده ، همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می‌شود .  

    علیرضا قاری‌قرآن در این باره اظهار کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند .   

    وی خاطرنشان کرد : بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است ، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    مطابق با آیین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد .

    |

    شفاف سازی در شکستن قیمت‌ها تاثیرگذار است و وزارت راه و شهرسازی با تدوین و اجرای برنامه‌هایی مانند «سامانه خودنویس» جلوی فعالیت واسطه گرانی که با نیت کالای سرمایه ای بر روی مسکن کار می‌کنند را با مشکل مواجه می‌کند .

    |

    قانون ساماندهی بازار اجاره و مسکن که مراحل بررسی در شورای نگهبان را طی می‌کند در صورت تایید ، تصویب و ابلاغ ، قانون مناسبی برای شفاف‌سازی در حوزه مسکن و اجاره به شمار می‌رود .

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد . همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت ...

    |

    نظرات کاربران